KOH PHANGAN, Tayland – Ada Yaşamını Yaşamak

Yangon’daki son günümüz, gece otobüs yolculuğumuzdan iyileşmek, kestirmek ve diğer gezginlerle sohbet etmek için takılmak için harcandı. Biz bizim son harika çay, samosas ve erişte yemekleri vardı ve ertesi sabah havaalanına 5:00 de kapalı vardı. Biz uçak gezisinin çoğunu uyuduk ve bir Alman çiftiyle Khao San Yolu’na bir taksi paylaştı.

Myanmar’a veda etme konusunda karışık duygular yaşadık. Şimdiye kadar tanıştığımız en samimi, birçok otantik insandan birkaçı ile birlikte bulunduğumuz en geleneksel, organik ve el değmemiş ülkelerden biriydi. Bununla birlikte, 3 aydan fazla bir sürede bir kum lekesi görmedikten sonra ve o ayların 2’si için soğuk donduktan sonra, bir plajda yatmak için ölüyorduk.

Myanmar’da sıcak yanıyordu, yaklaşık 30 derece, ancak kuru bir ısıtı… görünürde hiçbir plaj yoktu. Bangkok’a inmek, her zaman olduğu gibi, nemli, nemli hava kalın bir duvarına yürümek gibidir. Cilimiz hemen nemlendirildi, burun pasajlarımız temizlendi ve saçlarım hemen dalgalandı. Çünkü şehre defalarca gittik ve Bangkok’ta performans gösterebileceğimiz en iyi şeyleri yaptık (ve deniz ve kum için çok endişeliydik!) Finansman şehrinde sadece bir gece geçirdik.

Güne uyarak Koh Phangan adasına gittik. Bu, Tayland’daki “Dolunay partisi” ile anlaşılan çok daha belirgin backpacker alanlarından biridir. Aslında, yarım ay, tam ay ve Shiva-moon partileri için anlaşılıyor. Temel olarak, eğer ay dışarıdaysa, bir parti var!

☞ Ayrıca bakınız:

Bangkok’ta performans gösterilecek en iyi şeyler – ilk 13’ümüz!

Chiang Mai’de performans gösterilecek şeyler – bu 17 şeyi kaçırmayın

Sırt çantası Tayland – Yüce Seyahat Rehberi

Tayland’da Gitecek Yerler – En İyi 15 Seçimlerimiz

Tayland’da performans gösterilecek şeyler – bunlar ilk 25!

Pai’de performans gösterilecek şeyler

Kutlamalar tüm gece dans, içme, müzik (trance, ev, rave – nefret ettiğimiz müzik) ve 30 saatten fazla sefahatten kaynaklanıyor mu? İlaçlar – Hız, mantar, yabani ot, ecstasy, kokain veya kıkırdayan gaz. Dolunay kutlaması Koh Phangan’da sahne alınacak en iyi şeylerden biri olsa da, geçmişte ada ile ilgili olarak bilerek kaçındık. Ancak, burada muhteşem plajlar olduğunu duymuştuk ve gelip tüm yaygara hakkında olduğunu görmemiz gerektiğini düşündük.

Darip bir dalış için başlıyor – Haad Rin

Biz Bangkok Surat Thani için muhteşem otobüs bindi, biz bizi iskeleye götürmek için başka bir otobüse bindi yaklaşık 2 saat kadar bir bankta uyudum. Feribot gösterildi ve 4 saatlik tekne gezisi seçilen adamıza aldı. Koh Phangan’da göründüğümüzde hoş bir hayran kaldık.

[widget id = ”brifscodes-ütü-5 ″]
Bu çok şey duyduğumuz çılgın ada değildi, değil mi? Sessizdi, plajlar neredeyse boştu ve etrafta dolaşan herhangi bir turist vardı. Daha sonra, Dolunay’ı çevreleyen hafta boyunca Tayland ve ötesinden geldiklerini keşfedeceğiz. Görünüşe göre plajda tipik olarak 20.000 ila 30.000 kişi var! İnanılmaz. Bu gece bunun doğru olup olmadığını keşfedeceğimizi varsayıyorum.

Deniz Feneri Bungalovs’a bakıyorum

Biz Lighthouse bungalovlarda kalıyoruz ve mükemmel, kesinlikle ne aradığımız. Adanın güney noktasında bulundu, bu yüzden deniz ve komşu Koh Samui adasının engelsiz bir manzarasına sahibiz. Biz uyurken bizi müthiş olmak için geceleri kulübemizde keyifli bir esinti esiyor.

Kulübenin arkasında kalın orman, evden maymunlara, yılanlar, ekran kertenkeleleri, kertenkeleler, kırkayaklar, örümcekler ve kurbağalar var – şimdiye kadar gördüğümüz tek şey bu. Yogamızı pratik yapmak, müzik ve okuma dinleyerek hamaklarımızda tembellik etmek için çok sayıda gün geçirdik. Küçük bir köprünün hemen karşısında, Leela Plajı olarak adlandırılan neredeyse kendimize olan bir plaj var. Su açık, kum beyaz ve yoga yapan çıplak yaşlı adam paha biçilemez! Bazı şeyler çıplak yapılmamalıdır.

O plajda kalma seçeneğimiz var, ya da yaklaşık 10 dakika yürüyebilir ve tüm aksiyonun olduğu yer olabilir – Haad Rin (Sunrise Plajı). İşte tüm barlar, restoranlar, dükkanlar ve kutlamalar gerçekleşiyor. Aslında (bizim görüşümüze göre) en iyi noktadayız. İstersek bir içkiyi tercih etmek için yeterli yakın, ancak tamamen tenha ve kendi kişisel adamızda olduğumuzu düşündüğümüz için yeterli.

Leela Plajı
Haad Rin’deki plaj, gördüğümüz en güzel plajlardan biri. Suda tek bir kaya, kabuk veya deniz yosunu yok, kum saf beyaz ve kıyıdan gradyanSu iyi bir kararlı eğimdir. Orada bir frizbi atarak, diğer gezginlerle kürek topu ve plaj voleybolu oynayarak çok gün geçirdik… Oh, ve bazı biralar da var.

Diğer günler, adanın en iyi bölgesinde kaldığımızı doğrulayan diğer plajları ve kasabaları gören bir motosiklette adanın etrafında seyirdi. Diğer günler, konukevimizin önünde en iyi kayalardan Tayland balıkçıları ile balık avlamak için harcanmıştır. Kalamardan yem olarak kullanmak, ancak ne yazık ki sadece küçük balık yakalamak.

Gün batımında Nick Fishing
Akşamları, tercih ettiğimiz Thai restoranımıza (arkadaşım restoranım) gidiyor ve çok sayıda farklı lezzetli Thai yemekleri deniyor, sahilde son twirlers izlemek, balkonumuzda bir veya iki kırmızı şarabın tadını çıkarıyor veya filmler izliyoruz. Bir gece yakınındaki plaj, Leela Plajı, deniz ürünleri barbekü yapıyordu. Biz uzak yürüdü bu yüzden bizim akşam yemeği bütçe planı üzerinde iyi kişi başı 10 $ oldu. Sonra geri dönüp bu fiyat için ne aldığımızı bulmayı seçtik. Peki, yeni yakalanan deniz ürünleri yiyebileceğiniz bir büfe oldu! Çok şok olduk. Bütün bir beyaz balığı balık, 2 kalın ton balığı biftek, 4 barracuda biftek, 12 karides, 2 fırınlı patates, patates salatası ve çevre dostu salata vardı. Şimdiye kadarki en iyi teklifti.

Gün için motosikletimiz
Koh Phangan’daki zamanımız (ne yazık ki) bir sonla ilgili. Neredeyse bir aydır burada olacağız. Rahatladığınızda zaman uçar. Bir kez kalmak çok ferahlatıcı oldu. Seyahat etmeyi, hareket etmeyi ve farklı şeyler görmeyi seviyoruz, ancak bunu 13 ay boyunca yaptıktan sonra sırt çantalarını açmaya ve biraz yerleşmeye hazırdık.

10 Mart’ta Surat Thani’ye bir tekneye biniyoruz, daha sonra oradan Malezya’daki Kuala Lumpur’a bir gece otobüsü. Uzun bir yolculuk olacak, ancak Kuala Lumpur’u seviyoruz ve Filipinler’e uçmadan önce birkaç gün sürüyoruz.

Beğeniyor mu? İğnele! ?

Feragatname: Yolda Keçiler Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir ortaklıktır. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatıp bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımız anlamına gelir.